JADŁOSPIS 26.08–30.08.2019

PONIEDZIAŁEK
I śniadanie: pieczywo mieszane z masłem, wędlina, ser żółty, ogórek świeży ze szczypiorkiem, rzodkiewka
II śniadanie: śliwka
Obiad: zupa krupnik jęczmienny z ziemniaczkami i natką pietruszki, mięso z piersi kurczaka z warzywami w sosie śmietanowym, ryż
Podwieczorek: koktajl mleczno – owocowy, wafle ryżowe

WTOREK
I śniadanie: zupa mleczna z literowym makaronem, pieczywo mieszane z masłem, wędlina, pomidor ze szczypiorkiem, rzodkiewka
II śniadanie: marchewka w słupkach
Obiad: zupa pomidorowa z ryżem i natką pietruszki, pieczona pałeczka z kurczaka, ziemniaki puree, surówka z marchewki i jabłka
Podwieczorek: naleśniki z dżemem niskosłodzonym

ŚRODA
I śniadanie: parówki, pieczywo mieszane z masłem, ser żółty, pomidor ze szczypiorkiem, rzodkiewka
II śniadanie: jabłko
Obiad: zupa żurek z ziemniaczkami i biała kiełbaską, świderkowy makaron z jogurtem naturalnym i malinami,
Podwieczorek: bułeczka z masłem, sałatą, wędliną, serem żółtym, ogórkiem świeżym, papryką i szczypiorkiem

CZWARTEK:
I śniadanie: bułeczka paryska z masłem, dżem niskosłodzony, kiełbasa krakowska sucha pomidor ze szczypiorkiem, rzodkiewka
II śniadanie: ogórek świeży w słupkach
Obiad: zupa krem z dyni z grzankami, gołąbki bez zawijania w sosie pomidorowym, ziemniaki puree, ogórki kiszone
Podwieczorek: domowy kisiel jabłkowy z owocami

PIĄTEK:
I śniadanie: granola z ciepłym mlekiem, pieczywo mieszane z masłem, pasztet drobiowy , ogórek świeży ze szczypiorkiem, rzodkiewka
II śniadanie: gruszka
Obiad: zupa buraczkowa z ziemniaczkami i natką pietruszki, pieczone paluszki z fileta dorsza, ziemniaki puree, surówka z kapusty pekińskiej, marchewki, jabłka i kukurydzy
Podwieczorek: ciasto drożdżowe

JADŁOSPIS WEGETARIAŃSKI 26.08–30.08.2019

PONIEDZIAŁEK
I śniadanie: pieczywo mieszane z masłem, ser żółty, ogórek świeży ze szczypiorkiem, rzodkiewka
II śniadanie: śliwka
Obiad: zupa krupnik jęczmienny z ziemniaczkami i natką pietruszki, bukiet warzyw w sosie koperkowym, ryż
Podwieczorek: koktajl mleczno – owocowy, wafle ryżowe

WTOREK
I śniadanie: zupa mleczna z literowym makaronem, pieczywo mieszane z masłem, pomidor ze szczypiorkiem, rzodkiewka
II śniadanie: marchewka w słupkach
Obiad: zupa pomidorowa z ryżem i natką pietruszki, pieczony kotlecik z cukinii, ziemniaki, surówka z marchewki i jabłka
Podwieczorek: naleśniki z dżemem niskosłodzonym

ŚRODA
I śniadanie: parówki, pieczywo mieszane z masłem, ser żółty, pomidor ze szczypiorkiem, rzodkiewka
II śniadanie: jabłko
Obiad: zupa żurek z ziemniaczkami i biała kiełbaską, świderkowy makaron z jogurtem naturalnym i malinami,
Podwieczorek: bułeczka z masłem, sałatą, serem żółtym, ogórkiem świeżym, papryką i szczypiorkiem

CZWARTEK:
I śniadanie: bułeczka paryska z masłem, dżem niskosłodzony, pomidor ze szczypiorkiem, rzodkiewka
II śniadanie: ogórek świeży w słupkach
Obiad: zupa krem z dyni z grzankami, bezmięsne gołąbki bez zawijania w sosie pomidorowym, ziemniaki puree, ogórki kiszone
Podwieczorek: domowy kisiel jabłkowy z owocami

PIĄTEK:
I śniadanie: granola z ciepłym mlekiem, pieczywo mieszane z masłem, pasztet drobiowy , ogórek świeży ze szczypiorkiem, rzodkiewka
II śniadanie: gruszka
Obiad: zupa krupnik jęczmienny z ziemniakami i natką pietruszki, pieczone paluszki z fileta dorsza, ziemniaki puree, surówka z kapusty pekińskiej, marchewki, jabłka i kukurydzy
Podwieczorek: ciasto drożdżowe