Jadłospis na dni 30.01-03.02.2023

Poniedziałek

Śniadanie: kremowy twarożek ze szczypiorkiem, pieczywo mieszane z masłem, wędlina, pomidor świeży ze szczypiorkiem

II śniadanie: owoc lub warzywo

Obiad: zupa ogórkowa z ziemniaczkami, spaghetti z wieprzowiną i warzywami z sosem pomidorowym, makaron spaghetti pszenny

Podwieczorek: kasza manna z musem brzoskwiniowo-bananowym


Wtorek

Śniadanie: domowe powidła śliwkowe, bułka paryska z masłem, wędlina, ser żółty, ogórek świeży ze szczypiorkiem, rzodkiewka

II śniadanie: owoc lub warzywo

Obiad: zupa pomidorowa z ryżem, pieczony kotlet z piersi kurczaka, ziemniaczki puree, marchewka na ciepło

Podwieczorek: koktajl mleczno-owocowy, wafle ryżowe


Środa

Śniadanie: bułka kajzerka z masłem, wędlina, ser żółty, pomidor świeży ze szczypiorkiem

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa buraczkowa z ziemniakami i natką pietruszki, ryż z jogurtem i truskawkami,

Podwieczorek: ślimaczki z ciasta francuskiego z jabłkiem i cynamonem, kakao


Czwartek

Śniadanie: granola owocowa z jogurtem naturalnym, pieczywo żytnie i wieloziarniste z masłem, wędlina, ogórek świeży ze szczypiorkiem

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa krem z dynii  z grzankami, gulasz z szynki wieprzowej, kasza jęczmienna, surówka z buraczków

Podwieczorek: domowy kisiel jabłkowy z kawałkami owoców


Piątek

Śniadanie: pasta jajeczna, pieczywo żytnie i wieloziarniste z masłem, wędlina, ser żółty, pomidor świeży ze szczypiorkiem

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa krupnik jęczmienny z ziemniaczkami i natką pietruszki, filet z morszczuka w sosie śmietanowo-koperkowym, ziemniaczki puree, surówka z kapusty pekińskiej, marchewki i kukurydzy

Podwieczorek: chlebek bananowy, ciepłe mleko

 

 

Jadłospis wegetariański na dni 30.01-03.02.2023

Poniedziałek

Śniadanie: kremowy twarożek ze szczypiorkiem, pieczywo mieszane z masłem, pomidor świeży ze szczypiorkiem

II śniadanie: owoc lub warzywo

Obiad: zupa ogórkowa z ziemniaczkami, spaghetti z warzywami z sosem pomidorowym, makaron spaghetti pszenny

Podwieczorek: kasza manna z musem brzoskwiniowo-bananowym


Wtorek

Śniadanie: domowe powidła śliwkowe, bułka paryska z masłem, ser żółty, ogórek świeży ze szczypiorkiem, rzodkiewka

II śniadanie: owoc lub warzywo

Obiad: zupa pomidorowa z ryżem, pieczony kotlet kalafiorowy, ziemniaczki puree, marchewka na ciepło

Podwieczorek: koktajl mleczno-owocowy, wafle ryżowe


Środa

Śniadanie: bułka kajzerka z masłem, ser żółty, pomidor świeży ze szczypiorkiem

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa buraczkowa z ziemniakami i natką pietruszki, ryż z jogurtem i truskawkami,

Podwieczorek: ślimaczki z ciasta francuskiego z jabłkiem i cynamonem, kakao


Czwartek

Śniadanie: granola owocowa z jogurtem naturalnym, pieczywo żytnie i wieloziarniste z masłem, ogórek świeży ze szczypiorkiem

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa krem z dynii  z grzankami, pulpeciki marchewkowe-soczewicowe w sosie koperkowym, kasza jęczmienna, surówka z buraczków

Podwieczorek: domowy kisiel jabłkowy z kawałkami owoców


Piątek

Śniadanie: pasta jajeczna, pieczywo żytnie i wieloziarniste z masłem, ser żółty, pomidor świeży ze szczypiorkiem

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa krupnik jęczmienny z ziemniaczkami i natką pietruszki, filet z morszczuka w sosie śmietanowo-koperkowym, ziemniaczki puree, surówka z kapusty pekińskiej, marchewki i kukurydzy

Podwieczorek: chlebek bananowy, ciepłe mleko