Jadłospis na dni 26-30.09.2022

Poniedziałek

Śniadanie: twarożek ze szczypiorkiem, pieczywo mieszane z masłem, wędlina,  ogórek świeży ze szczypiorkiem, rzodkiewka

II śniadanie: owoc lub warzywo

Obiad: zupa warzywna z koperkiem (zabielana), leczo warzywne z kurczakiem i ryżem

Podwieczorek: chałka, jogurt owocowy pitny


Wtorek

Śniadanie: owsianka z owocami, pieczywo mieszane z masłem, wędlina, pomidor ze szczypiorkiem, rzodkiewka

II śniadanie: owoc lub warzywo

Obiad: zupa rosół z makaronem i natka pietruszki, pieczone medaliony kalafiorowe, ziemniaki puree, buraczki na ciepło

Podwieczorek: kasza manna z musem truskawkowym


Środa

Śniadanie: bułka kajzerka z masłem, ser żółty ,wędlina, ogórek świeży ze szczypiorkiem, rzodkiewka

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa klopsikowa z ziemniaczkami, makaron z  jogurtem naturalnym i truskawkami

Podwieczorek: galaretka z owocami


Czwartek

Śniadanie: granola owocowa z jogurtem naturalnym, pieczywo żytnie i wieloziarniste z masłem, wędlina, pomidor ze szczypiorkiem, rzodkiewka

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa krem z białych warzyw z grzankami, gołąbki bez zawijania w sosie pomidorowym, ziemniaki puree, surówka z marchewki i jabłka

Podwieczorek: naleśniki z pieczonymi jabłkami


Piątek

Śniadanie: pasta z czerwonej fasoli, pieczywo mieszane z  masłem, ser żółty, wędlina, ogórek świeży ze szczypiorkiem, rzodkiewka

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa pomidorowa z ryżem, pulpety rybne w sosie koperkowym, ziemniaczki puree, surówka z białej kapusty, marchewki i kukurydzy

Podwieczorek: chlebek bananowy, kompot owocowy

 

Jadłospis wegetariański na dni 26-30.09.2022

Poniedziałek

Śniadanie: twarożek ze szczypiorkiem, pieczywo mieszane z masłem, ogórek świeży ze szczypiorkiem, rzodkiewka

II śniadanie: owoc lub warzywo

Obiad: zupa warzywna z koperkiem (zabielana), leczo warzywne z ryżem

Podwieczorek: chałka, jogurt owocowy pitny


Wtorek

Śniadanie: owsianka z owocami, pieczywo mieszane z masłem, pomidor ze szczypiorkiem, rzodkiewka

II śniadanie: owoc lub warzywo

Obiad: zupa rosół z makaronem i natka pietruszki, pieczone medaliony kalafiorowe, ziemniaki puree, buraczki na ciepło

Podwieczorek: kasza manna z musem truskawkowym


Środa

Śniadanie: bułka kajzerka z masłem, ser żółty, ogórek świeży ze szczypiorkiem, rzodkiewka

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa jesienna z ziemniaczkami, makaron z  jogurtem naturalnym i truskawkami

Podwieczorek: galaretka z owocami


Czwartek

Śniadanie: granola owocowa z jogurtem naturalnym, pieczywo żytnie i wieloziarniste z masłem, pomidor ze szczypiorkiem, rzodkiewka

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa krem z białych warzyw z grzankami, bezmięsne  gołąbki bez zawijania w sosie pomidorowym, ziemniaki puree, surówka z marchewki i jabłka

Podwieczorek: naleśniki z pieczonymi jabłkami


Piątek

Śniadanie: pasta z czerwonej fasoli, pieczywo mieszane z  masłem, ser żółty, ogórek świeży ze szczypiorkiem, rzodkiewka

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa pomidorowa z ryżem, pulpety rybne w sosie koperkowym, ziemniaczki puree, surówka z białej kapusty, marchewki i kukurydzy

Podwieczorek: chlebek bananowy, kompot owocowy