Jadłospis na dni 23-27.05.2022

Poniedziałek

Śniadanie: pieczywo żytnie pełnoziarnisty z masłem, jajko sadzone, wędlina, pomidor ze szczypiorkiem

II śniadanie: owoc lub warzywo

Obiad: kapuśniak z kiszonej kapusty z ziemniaczkami, pierś z kurczaka z warzywami w sosie słodko-kwaśnym, ryż

Podwieczorek: koktajl mleczno-owocowy, biszkopciki


Wtorek

Śniadanie: zupa mleczna z literowym makaronem, chleb żytni wieloziarnisty, wędlina, ser żółty, ogórek świeży ze szczypiorkiem, rzodkiewka

II śniadanie: owoc lub warzywo

Obiad: zupa rosół z makaronem i natką pietruszki, pieczony kotlecik schabowy, ziemniaczki puree, buraczki na ciepło

Podwieczorek: naleśniki z domowym masłem czekoladowym


Środa

Śniadanie: tosty z szyneczka i serem, chleb tostowy z  masłem, pomidor świeży ze szczypiorkiem

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa barszcz ukraiński z natka pietruszki, makaron z jogurtem naturalnym i truskawkami

Podwieczorek: chałka i jogurt owocowy pitny


Czwartek

Śniadanie: twarożek ze szczypiorkiem, pieczywo mieszane z masłem, wędlina, ogórek świeży ze szczypiorkiem, rzodkiewka

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa krem z kalafiora z grzankami pszennymi, pulpeciki wieprzowe w sosie, kasza jęczmienna, ogórek kiszony

Podwieczorek: budyń malinowo-śmietankowy


Piątek

Śniadanie: smalec z fasoli, pieczywo żytnie i wieloziarniste z masłem, ser żółty, ogórek kiszony, rzodkiewka

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa pomidorowa z ryżem, pieczony filet z dorsza, ziemniaczki puree, surówka coleslaw

Podwieczorek: sakiewki z ciasta francuskiego z jabłkami, kakao na mleku

 

Wegetariański jadłospis na dni 23-27.05.2022

Poniedziałek

Śniadanie: pieczywo żytnie pełnoziarnisty z masłem, jajko sadzone, pomidor ze szczypiorkiem

II śniadanie: owoc lub warzywo

Obiad: kapuśniak z kiszonej kapusty z ziemniaczkami, bukiet warzyw w sosie słodko-kwaśnym, ryż

Podwieczorek: koktajl mleczno-owocowy, biszkopciki


Wtorek

Śniadanie: zupa mleczna z literowym makaronem, chleb żytni wieloziarnisty, ser żółty, ogórek świeży ze szczypiorkiem, rzodkiewka

II śniadanie: owoc lub warzywo

Obiad: zupa rosół z makaronem i natką pietruszki, pieczony kotlet z cukinii, ziemniaczki puree, buraczki na ciepło

Podwieczorek: naleśniki z domowym masłem czekoladowym


Środa

Śniadanie: tosty z serem, chleb tostowy z  masłem, pomidor świeży ze szczypiorkiem

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa barszcz ukraiński z natka pietruszki, makaron z jogurtem naturalnym i truskawkami

Podwieczorek: chałka i jogurt owocowy pitny


Czwartek

Śniadanie: twarożek ze szczypiorkiem, pieczywo mieszane z masłem, ogórek świeży ze szczypiorkiem, rzodkiewka

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa krem z kalafiora z grzankami pszennymi, pulpeciki z czerwonej soczewicy w sosie, kasza jęczmienna, ogórek kiszony

Podwieczorek: budyń malinowo-śmietankowy


Piątek

Śniadanie: smalec z fasoli, pieczywo żytnie i wieloziarniste z masłem, ser żółty, ogórek kiszony, rzodkiewka

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa pomidorowa z ryżem, pieczony filet z dorsza, ziemniaczki puree, surówka coleslaw

Podwieczorek: sakiewki z ciasta francuskiego z jabłkami, kakao na mleku